Baclofen - lek który może całkowicie wyleczyć z alkoholizmu!

326b9f967ef4701290ef50861e9e3309,14,1.jpg

Baclofen – lek stosowany dotychczas do leczenia porażenia mózgowego znalazł obecnie zastosowanie w leczeniu alkoholizmu.

Do takich wniosków doszedł francuski kardiolog Oliwier Ameisten już w 2004 roku. Wysunął on hipotezę, że lek stosowany w bardzo dużych dawkach pomaga znosić przymus picia alkoholu. W 2008 roku swoje badania i ich rezultaty opisał to w swojej książce „Ostatnia szansa”.

Zdaniem lekarza lek może przyczynić się do całkowitego wyjścia z uzależnienia od alkoholu, nawet w przeciągu miesiąca. Dodatkowo po kuracji pacjenci mogą sobie pozwolić na spożycie alkoholu w takim samym stopniu jak osoby nieuzależnione.

Obecnie we Francji ok. 20 – 30 tys osób zażywa lek przez wzgląd na problem alkoholowy, pomimo tego, że lek oficjalnie nie ma takiego zastosowania. Profesor Philippe Jaury przeprowadził w związku z tym badania wstępne, które zostały opublikowane w przeglądzie „Alcohol i Alcoholism” a ich wyniki rokują bardzo dobrze dla baclofenu.

Od maja rozpoczną się próby kliniczne podczas których pacjenci, podzieleni na 2 grupy (jedna grupa zażywać będzie lek, druga placebo) przez rok zażywać będą lek w stopniowo zwiększanych dawkach. Badania obejmować będą również ewentualne skutki uboczne spożywania leku. Dotychczas u pacjentów stwierdzono problemy ze snem, problemy trawienne, oraz zawroty głowy.

W badaniach weźmie udział ok. 60 lekarzy i trwać będą do końca 2013 roku.

Źródło: biomedical.pl

Książka Ameisena, którą

Książka Ameisena, którą czytam raz po raz, po kilkudziesięciu latach picia - spowodowała, że biorę baclofen, po nim jestem spokojny, dobrze śpię, a znany głód alkoholowy nie występuje. Ponad to zwiększę dawkę, jeśli wystąpi. Polecam książkę, jest dostępna w bibliotekach.

Mój brat bierze 2 miesiące

Mój brat bierze 2 miesiące kudzu i pomaga a wy się trujcie baclofenem.Trzeba go brać systematycznie i naprawdę pomaga.

lek uzaleznia i trudno go

lek uzaleznia i trudno go odstawic uwazajcie

Witam,biore baclofen 25mg

Witam,biore baclofen 25mg 2xdziennie od miesiaca I poprostu rewelacja!!!

Tak? nieźle, ale masz brac

Tak? nieźle, ale masz brac dziesiec tabletek piec razy dziennie zeby bylo skutecznie.

Witam Jestem uzalezniony od

Witam
Jestem uzalezniony od alkoholu. Od 6 miesiecy nie pije alkoholu. Przeszedlem dwie terapie. Wiem jak trudno uporac sie z problemem alkoholowym a w szczegolnosci z tak zwanymi ciagami alkoholowymi. W okresie kiedy pilem alkohol stosowalem rózne srodki od relanium , clonozemapu, xanaxu , camparlu po wlasnie Becoflen. Pierwsze leki standardowo stosuje sie podczas tzw detoksów alkoholowych . Najlepszym rozwiazaniem jest oczywiscie odtrucie poprzez podanie kroplówek. Natomiast leki uspakajace i nasenne takie jak relanium , nasenne stilnox , dormicum itp. stosuje sie w okresie 3-4 dni , leki nasenne nie dluzej jak 14 dni od zaprzestania picia. Leki te stosowane przez dluzszy cza moga powodowac uzaleznienie. Osobiscie uwazam ze becoflen jest bardzo dobrym lekiem przy tzw. zespole odtawienia alkoholu , ktory jest bardzo trudny przez pierwsze kilka , kilkanascie dni. Pomaga on uporac sie z drgawkami oraz dziala uspakajajaco i nasennie a ponadto nie uzaleznia. Stosowalem ten lek i stosowala moja znajoma z podobnym uzaleznieniem i mozna powiedziec ze jest w miare skuteczny. Nie wiem jak dziala w wiekszych dawkach. Cena tego leku jest przystepna. Problem tylko w tym ze nie kazdy psychiatra zna jego dzialanie i go przepisuje. Lek jest bowiem wydawany na recepte i ma powszechnie znane inne zastosowanie. W kazdym razie moge polecic ten lek osobom ktore nie moga sie uporac z przykrymi stanami fizycznymi odstawienia alkoholu i przestac pic .

Przestań pić bo

Przestań pić bo zdechniesz. Powiem ci tak jak mój stary do diabla w komeżce. Przestan pic bo zdechniesz. Widze glupi nie jestes i dobrze piszesz ze na zespol odstawienia to moze pomagac lepiej niz relanium, z uzaleznienia natomiast nie leczy czego jestes jak sam przyznajesz grzecznie, zywym przykladem. Twoje uzaleznienie to typowe uzaleznienie krzyzowe. Poprostu przestan pic i brac tabletki to dluzej pozyjesz. Polecam zastosowac jak nie AA, to prosta metode Allen'a Carr'a Wprawdzie to ksiazka na temat papierosow, ale w innych uzaleznieniach pomaga rownie skutecznie jak AA i pozostajesz anonimowy. Z tego co piszesz. Jednak mysle ze wystarczy co napisalem w pierwszych slowach. Wiem ze raz pomoglo, jest wiec szansa ze i jeszcze raz pomoze. Zacznij czytac od poczatku.

Znam osobę, której

Znam osobę, której baclofen pomaga. A było już bardzo źle, silna chęć zaprzestania picia była zbyt słaba, po baclofenie, alkohol stał się obojętny, zmniejszył się głód alkoholowy.

jestem na poczatku kuracji z

jestem na poczatku kuracji z baklofenem! szczeże mówiac nie czuje jeszcze zadnej różnicy! ale skoro wszystko inne zawodzi to dlaczego nie miał bym spróbować?

Baclofen-REWELACJA !!!.

Baclofen-REWELACJA !!!. Biorę 14 miesięcy okazjonalnie piję i nie wpadam w ciągi alkoholowe. Wcześniej po zakończeniu imprezy dopijałem samotnie w domu do nieprzytomności. Zaszczepiłem kilku moich znajomych w tym kobiety i wszyscy są tego samego zdania. Wielki dzięki dla Dr Oliviera Ameisena za jego odkrycie na pochybel całemu przemysłowi alkoholowemu począwszy od rolnika sadzącego chmiel, żyto, ziemniaki poprzez piwowarski, winiarski, spirytusowy przemysł przetwórczy, hurtownie i sklepy monopolowe, psychoterapełtów, psychiatrów aż po grabarzy. U mnie całkowicie skuteczny w 100 % pomaga mi w trzeźwości. Darek

No nie wiem, czy taka

No nie wiem, czy taka rewelacja, ? Amelsen zmarł na rozlegly zawal serca, i kto jak kto on byl kardiochirurgiem, i nie przewidzial takiego skutku ubocznego zazywania Baclofenu w duzych ilosciach ?

Moja mama po Baclofenie 25mg

Moja mama po Baclofenie 25mg przy słabych nerkach odeszła na zawsze tydzień temu Baclofen dla jednych ratuje życie mi zabrał Mamę. Piszę po to by nawet jak najlepszy lekarz przepisuje lekarstwa czytać ulotkę może kiedyś Wam uratuje to życie. Pozdrawiam i dużo zdrowia życzę Wszystkim

Współczuje, dzieki za

Współczuje, dzieki za brutalne info, biore baklofen 25 na porazenie konczyn dolnych. Jeszcze nie zszedłem. Ale przemyśle odstawienie. Ponoc pompa baklofenowa jest skuteczniejsza, ale to z kolei zelastwo w ciele, burza magnetyczna na sloncu moze spowodowac wladowanie calego magazynka na po roku prosto w rdzen kregowy. Wiec sie też obawiam.

witam chcialabym dołożyc

witam chcialabym dołożyc informację że istnieje bardzo prosty i prozdrowotny srodek ktory zmniejsza chęć picia i palenia o nazwie Kudzu Root. Jest to kanadyjski suplement bez recepty od 12 lat w aptekach. Dlaczego jest tak malo znany?

Skuteczność tego środka

Skuteczność tego środka jest bardzo niewielka. Dla osoby uzależnionej nie pomoże.

Oczywiście pisząc o małej

Oczywiście pisząc o małej skuteczności mam na myśli Kudzu.

Bzdury opisujesz z Kudzu

Bzdury opisujesz z Kudzu Root.Ten specyfik to tylko:
- Wspiera funkcje trawienne
- Wspomaga oczyszczanie organizmu
basketo_pl_ Sprzedajesz na allegro i dopisujesz w tytule aukcji alkocholizm

Ale lepszy od baklofenu w

Ale lepszy od baklofenu w dawkach śmiertelnych nie zaprzeczysz xD

kolega brał a lekarz

kolega brał a lekarz powiedział , że nie potrzebnie, bo nie kwalifikował się na anonimowego alkoholika. Zresztą dużo nie pił, tylko pół litra w niedziele do obiadu, no ale on ważył wtedy 120 kilo. To co to dla takiego krępego faceta. teraz waży 97, schudł parę kilo na fitness. Ale piwka nie odstawił i brzuszka nie ma.

nikt nie jest anonimowym

nikt nie jest anonimowym alkoholikiem piszesz jakies idiotyzmy

Widocznie jest znanym

Widocznie jest znanym alkoholikiem, wiec nie moze byc anonimowym.

Nie wiem czy nikt nie jest

Nie wiem czy nikt nie jest anonimowym alkocholikiem, moi starzy opierajac sie na dwunastu krokach plus i dwunastu zasadach. Nie pija 65 lat w sumie, dopytalem mama nie pije lat 25 stary ok 40 mowi ze pil wszystko co sie pali oprocz lepiku. Anonimowi nie są nazwisko pojawia sie w wikipedi. Kto sie leczy w Kobierzynie na 5C. Jak była wolna trybuna zaraz nazwisko poda. Wiec i racja anonimowi alkocholicy nie istnieja, nie znam przypadku.

O ale heca, tu jest napisane

O ale heca, tu jest napisane ze jestem anonim i nr IP. Gratka dla bagiet spoko. Czy jak napisalbym ze zabije prezydenta bedo tu juto, prosze sie nie fatygowac panowie bagiety, nie napisalem jakiego kraju. Ale antyterrorka i ile nie beda strzelac, moze byc zabawna. Zapraszam, granat hukowy posiadam, moge zdetonowac w progu, jestem na wozku wiec przyjmuje na siedzaco. Ale moge sie polozyc, chetnie spedze nawet 72h na dolku. Spedzilem w sumie 720 i nawet lubie. Za to odszkodowanie poprawi moja sytuacje finansowa na conajmniej pol roku. W sumie tak na wiosne potrzebuje, chyba zaczne robic ciezki gnoj, https://www.youtube.com/watch?v=hyAEBBRq8yc&spfreload=10

Bzdura, bujda na resorach !

Bzdura, bujda na resorach ! Biorę od ponad roku, ostatnio zmniejszyłem dawkę i nie mam przymusu brania baclo. Dla sprawdzenia, czy uzależnia, odstawiłem bez problemu na miesiąc. Nie miałem żadnych symptomów odstawienia ani nieopanowanej czy opanowanej ochoty na zażycie baclofenu.

Przestrzegam przed

Przestrzegam przed baclofenem! Silnie UZALEŻNIA!!! Ja go biorę 2 mc (8 tabl. 25mg dziennie) i nie mogę mniej. Mam zwiotczałe mięśnie i zmienny nastrój. Jest mi słabo. Mam nerwobóle. NIE PIJE ALKOCHOLU - ale czy warto? Kolega bierze już 3 lata i nic nie może z tym zrobić tylko więcej, więcej tabletek musi brać żeby normalnie funkcjonować.

Silnie uzależnia?! Znacznie

Silnie uzależnia?! Znacznie mniej niż alkohol, nikotyna czy, choć tego nie wiem z autopsji-heroina. Stan po baclofenie to raczej przyjemny stan odpoczynku i regeneracji organizmu po wieloletnim zatruwaniu alkoholem.

Głupoty piszesz, jedno i

Głupoty piszesz, jedno i drugie rujnuje organizm!

Przeczytałem książkę.

Przeczytałem książkę. Jestem alkoholikiem od 9 lat niepijącym. Przeszedłem dwumiesięczną terapię zamkniętą i jakoś sobie radzę. Utrzymywanie całkowitej abstynencji nie jest dla mnie problemem tylko czasami mam takie myśli, ze jestem inwalidą. Nie mogę pozwolić sobie nawet na najmniejszą dawkę alkoholu, bo zapewne obudzi się głód alkoholowy. Po przeczytaniu książki Ameisena zastanawiam się, czy mógłbym pić normalnie, towarzysko zażywając baklofen. Boję się jednak eksperymentować bez fachowej opieki.

To dobrze, że boisz się

To dobrze, że boisz się eksperymentować gdyż alkoholizm jest chorobą śmiertelną.
ljb

Postepujaca choroba

Postepujaca choroba smiertelna, o symbolu 303 w r. 51 uznana za chorobe. Jedynie calkowita abstynencja, oparta krokach moze powstrzymac jej postep. Choroba Ciala Umyslu i Duszy. C. U. i D. Baklofen nie pomoze.

Napisz opinię

  • Dozwolone tagi HTML: <strong> <cite> <i> <b> <ul> <li>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

CAPTCHA
Pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem, aby zapobiec spamowi.
Image CAPTCHA
Przepisz kod z obrazka (wielkość liter ma znaczenie).

Konto użytkownika

Aby się zalogować przejdź na stronę: Strona logowania